~..tetamu ke..~

2/12/10

dilema gigi susu..


huhu..hari ni nk cite pasal dilema gigi susu.. sbnrnye cite nih baru je ibu ingtkn kat aku bile aku dh besar nih.. yela, ibu gi cite psl dilema gigi susu nih kat status fb die.. mula2 aku bc tu xfhm gak.. tp bile dh baca btol2, tergelak sendiri..haha ..mmg xingat lnsg.. xtw plak time kcik2 dulu ade terjadinye dilema gigi susu nih.. so, cite die xla pnjg sgt, sbb mmg xingt lnsung.. just mnarik jer nk di "share" kn ngn korang..

wktu tu terjadilh dilema tumbuh gigi susu antara aku n adik aku yg second tu [mujahid nmenyer].. mcm2 gigi susu la tumbuh time tu..haha.. gigi susu pn ade mcm2 ker??..xdela,.hik3.. dengan syoknyer kiteorg berdua berckp la tntang gigi susu masing2.. "kakak tumbuh gigi susu, jahid ade gigi susu x??"..kte aku... mujahid pn mnjawab.."eleh,bkn kakak jer yg ade la.. jahid pun ade tumbuh gigi susu gak.." kte adek aku tuh.. haha

tengah asyik sgt bercerita... psl gigi susu masing2.. adek aku yg keempat n kelima tu pn t'dgr perbualn abg n kakak diorg.. time tu kiteorg tgh duk srpn sama2 minum air milo.. sbb tu la diorg dgr kot.. nth, tetibe jer diorg menyampuk jgk..[sibuk jer!] xingat la sape yg sampuk antara diorg dua tu... diorg ckp..

"gigi susu je ke yg ade, gigi milo xde ker??"

...hahaha.. hmm,lepas tu aku xingt la aku n adek aku mujahid tu jwb ke x soalan cute diorg berdua tu.. yg penting knangn tu sweet jer.. klu ibu xcite kat aku.. mmg aku pn dh xingt rsenye... thanks ibu, sbb sntiase ingt moment2 best kiteorg time kecik2 dulu..syg ibu..syg ayah jgk!..muaahh..:)

~~~~
~~jam di laptopku pukul 1:59pm 13.2.2010

No comments:

Post a Comment