~..tetamu ke..~

10/22/10

..Buat Bunda terchentaa.. :)

bismillahhirahmannirrahim...


akhirnye... ter"update" jgk blog ...skian lame jgk aku mg"anak" tirikannya... huhu.. ksian kat blog nih..

diawal pagi yg indah.. sambil menikmati "mister Potato crisps".. breakfast paling berKHASIAT la sgt di awal pg.. aku ingin mnulis2 di sini..

dah lame jgk xbercerita panjang.. bnyk sgt cerita.. nk start dari mane pn xtau la..
sekarang aku dh sebulan kembali ke tanah indonesia.. xmerasa jgk.. krn terlalu bz dgn kuliah.. jd xmemikirkan sgt tntg cuti2 nk balik MALAYSIA lg.. tp, sibuk dh nk cari tiket utk balik next year..ho3..(^___^)

bak kta junior ku.. siti nurul sarah.. hehehe.. [suke la tu nama die di sebut lam blog nih].. die bkn main lg suruh beli tiket balik cepat2.. yela takut makin mahal plak.. aritu kteorg survey.. RM50 surabaya-KL.. tp baru ni dah naik RM100 plak.. xpela.. tggu lg.. mne tau nnti ade free plak.. mcm tiket aku beli thn leps..

ehem.. baru balik, terfikir nk balik lg.. apa da,..smggu lagi dh "mid-sem"... blaja blm puas lg.. tup..tup.. nk exm dah.. aiyoyo...

xpe, 1week.. utk siapkn assgmnt yg berbaki.. n study utk exam..
~semoga Allah mempurmudahkan urusanku..~ ameen...

dipagi hari yg sejuk tp xberapa sejuk nih,..

aku nk ucapkan..

utk my bunda...hehehe..

~~ibu n rabbani~~

"happy bezday ibu..".. semoga Allah merahmati umurmu.. melimpahkan rezki buat dirimu.. dan apa saja yg terbaik utk kehidupanmu..

sori xda hadiah.. ankmu jauh diperantauan..[..eh2..klu dekat pun mcm la pernah bg hadiah..ho3..]

okla.. tu jew entry aku arinih..

"semoga berbahagia selalu.."..

penuh dgn cinta.. Princess Mos.. :)


No comments:

Post a Comment