~..tetamu ke..~

8/8/10

Di manakah masa muda mu??

fuhh..fuhh..

berdebu2 nih..sori la.. bkn xsempat nk update blog.. cume mls nk mnulis je.. rentetan hidupku semenjak dua menjak ni okeh2 je.. ye la.. dah duk umah bercuti.. mkn sume cukup.. ksihatan terjaga.. jd semuanya ok..

cuti2 malaysia ku yg telah berlalu.. hehhe.. :)

terasa sekejap je.. skrg dh bln 8.. pastu nnti bln 9, aku dh kna balik indon balik.. argghhh..
aku sudah terasa best kat sini.. tp.. adakah seorg aku perlu brasa slesa dgn kehidupan ni.. hmm.. sudh tentu tidak..

.. bekerja dan terus bekerja..
itulah tanggungjawab aku dan semua para da'i.. kite perlu bekerja.. klu x bekerja dari skrg.. nnti kite ditanya kat akhirat.. sanggup ke nk jawab? .. serius aku x..

kerja2 utk islam.. bkn utk sehari dua.. pastu selesai dgn cptnye.. oh.. tidak!
kerja2 utk islam nih sepanjang hayat.. begitulah sahabat ku.. bagi yg dah tau, mnjadi tanggungjawab dan amanah buat mereka..

bagi pemuda dan pemudi yg merasakan beriman kpd Allah dan Rasul.. bekerjalah..
sebab.. Allah akan bertanya.. "Di manakah kamu habiskan masa muda mu?? "
.. wktu tu ..entah jwpn ape nk bagi..

skdr aku nk update blog dn berkongsi sikit je.. moga2 blh di ambil pengajaran.. hmm.. dari aku tulis benda2 merapu.. baik aku sampaikan msj2 penting mcm nih..

moga Allah redha~~

by: mz_27791

No comments:

Post a Comment