~..tetamu ke..~

6/22/10

hari-hariku sebelum perjalanan pulang..



fuhh ..fuhh.. fuhh.. berdebu2lah.. hehe.. lme dah x update blog ni.. dh dua bln.. fuyoo..
sebenarnye bnyk je cite..[seperti ayat2 yg slalu2nye aku ungkapkan]..hehe.. tp xtau nk start dr mne.. ohh.. rentetan hidupku.. apakah yg akn aku bicarakn padamu???~~ skema...

sbnrnye skrg aku tgh final exm.. enth knp ade mood plak ptg2 yg indah ini nk update blog nih.. stlh dua bln.. bnyk perkara jgk yg xsmpat di update.. kesibukan kuliah, dgn progrm.. dn yg xkalah pentingnye.. aritu aku msuk hospital 9hari kne demam denggi.. aku perlu masa yg agak lma jgk la utk memulihkan kondisi badan spya agak stabil...

hmm.. krinduan utk balik mlysia smakin terasa skrg.. tgh menghitung hari utk balik.. yeah!! tp.. final exam yg sdg aku lalui skrg nih membuatkan aku terasa agak xde mood utk memikirkan pasal balik dlu.. fikir psl nk fokus n study je.. nk up ckit pointer dr yg sblm nih.. :)

exam telah bermula hari ni, dgn subjek pertama akhlak dan tasawuf.. agak senang la jgk.. [klu blaja.., klu x.. jgn harap..huhu..] alhamdulillah dijawab dgn baik... tp, yg aku "fedupp-nye"[btul ke ejaan nih??hehhe].. diorg nih suka sgt nk meniru.. haiyaa.. budaya yg paling aku xsuka kat indonesia nih.. budaya meniru.. klu korg xcaye.. korg blh tnye sape2 je student mlysia yg study kat sini.. sush la nk gambarkan.. sbb kat mlysia.. sumenye terkawal ketat.. nk angkat muka toleh2 blkg wktu exm pun takut.. hehehe.. tp kat sini.. hmmm.. mls la nk cite..

aku skrg dah atur plan aku dr skrg n bile dh smpai mlysia nnti.. hehehe .. memandangkan hari2 sblm nih sibuk ngn training badminton utk Bandung Games bln 10 nnti.. jd, hidup aku tidak terjadual la sikit.. skrg nk susun balik ape yg sedang berterabur tu...

dalam msa terdekat nih aku ade jaulah ngn ahli liqo' ke Mojakarto.. insyaAllah ahad nih 27hb june..

lpstu sambung final exm lg.. last paper 30hb..

1hb julai nk edit2 video utk pengisian n wat minit mesyuarat utk daurah... n hari tu jgk nk masak2 utk bekalan daurah.. klu xjd order mkn kat luar la..

2hb julai.. smbut junior dr mlysia.. utk kemasukan baru.. xramai la.. 10 org je.. n insyaAllah dalam msa yg sme.. xde aral melintang.. akhwat dari Jakarta nk join sme.. n smpai dlm hari yg sme..

2hb julai.. ptg after solat jumaat, berangkat ke tmpat daurah.. kat Malang, Malang tu nme tmpatnye.. tmpat yg sejuk dn best utk progrm.. 3 hari daurah utk junior kt sne.. dr 2hb julai smpai 5hb julai...

5hb julai.. adalah progrm jln2 kat malang.. gi kebun epal n strawbery.. n tmpat air terjun.. [..xsbrnye..hehe].. n hari yg sama balik ke surabaya,..

6hb julai.. insyaAllah nk urus rumah,.. n berehat skejp.. EH, LUPE PLAK.. NK GI BAYAR SPP.. utk sem 3 nnti.. hmm..

7hb julai.. ptg gi UNAIR.. training badminton mlm tu.. last training sblm balik..

8hb julai.. insyaAllah.. pg2 jln2 gi cari brg utk org mlysia.. [ tu pun klu poket tgh tebal hari tu.. hehehe].. mlmnye.. siap2 utk packing barang.. pastikn xlbih dr 15kg..

9hb julai.. msa yg dinanti2kn.. aku balik MALAYSIA.. yeah!! pkul 12.25 pm.. flight aku dr Airport Juanda, Surabaya ke LCCT.. smpai sne dlm pkul 3 lbih.. bermlm di airport..

10hb julai.. balik bintulu.. hehehe,.. dlm pkul 1ptg dr LCCT.. smpai2.. nk peluk ibu n ayah.. hehe
pastu mlm tu, sdaya upaya akn gi umah k. nazwa utk jmpe.. stlh skian lme xbertemu.. n utk ambik shawl comey yg aku tempah kat die sblm nih.. hehehe

mgkin smpai kat sini je kot update tntg plan aku kedepan... yg penting misi balik nnti nk jmpe adek2 baru yg dh mula berjinak2 ngn tarbiyah.. n jmpe k.aisyah.. mndengar crite beliau penuh kasih.. tunggu sy ..ok??!

lupe plak.. satu perkara lg yg pnting wktu dh balik nnti.. training badminton ngn pakcik aku.. hehhe

~~doakn aku dipermudahkn final exm kali nih ye kengkawan.. thanks krn sudi baca entry sy..

rindunye nk balik.. :))

No comments:

Post a Comment